Kako biste poduprijeli društvenu odgovornost te bili dionici održivog poslovanja u RH, možete sklopiti ugovor o poslovnoj suradnji s našom tvrtkom kroz Zamjensku kvotu u iznosu vaše obveze, na period od 1 do 12 mjeseci. Naš stručni tim bit će vam na raspolaganju tijekom cijelog procesa, koji je detaljno opisan na ovoj stranici.
Što je Naknada za nezapošljavanje osoba s invaliditetom?
Ukoliko se ne ispuni kvota zapošljavanja osoba s invaliditetom, poslodavac je dužan mjesečno, prilikom obračuna plaća, obračunati i uplatiti novčanu naknadu za nezapošljavanje osoba s invaliditetom u iznosu od 20% minimalne plaće u RH za svaku osobu s invaliditetom koju je bio dužan zaposliti.
Ispunjavanje naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom putem zamjenske kvote
Obveznicima Naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom omogućeno je ispunjavanje obveze za sljedećih 12 mjeseci putem sklapanja ugovora o poslovnoj suradnji putem Zamjenske kvote s integrativnim radionicama. Na taj način, umjesto plaćanja godišnje Naknade, možete ostvariti pravo na proizvode i usluge naše tvrtke, čime ispunjavate svoju obvezu prema ZOSI-ju.
Izračun Naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom
Svakako preporučamo da za dobivanje detaljnijih uputa prije podnošenja prve najave ispunjenja zamjenske kvote te kasnije slanja dokaza o ispunjenju zamjenske kvote kontaktirate Zavod za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom (01/6064–733, kvota@zosi.hr).
Od 1.1. 2025., obveza plaćanja Naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom (OSI) za svaku nezaposlenu OSI iznosi 194,00 EUR mjesečno.
Broj osoba s invaliditetom (OSI) koje Vaša tvrtka, prema Zakonu, mora zaposliti.
Račun:
3 % od ukupnog broja zaposlenih u tvrtki, zaokruženo na najbliži cijeli broj.
Kako izgleda proces Zamjenske kvote?
01 - Narudžba
Prvo korak je usklađivanje Vaše obveze Naknade sa Zamjenskom kvotom, sukladno Pravilniku.
Usklađivanje započinje odabirom usluga i proizvoda iz naše ponude. Nakon odabira, pošaljite upit kako je opisano u Koraku 1. Bitna napomena jest da se u iznos zamjenske kvote priznaje samo proizvodni dio iznosa usluga ili/i proizvoda, koji će biti posebno naznačen u ponudi. Vi kao naručitelj podmirujete ukupni iznos (proizvodni i neproizvodni dio proizvoda ili/i usluge). Neproizvodnom vrijednošću robe ili usluge smatra se sirovina, materijal, pribor, ambalaža te rad ili usluga druge fizičke ili pravne osobe koja, umjesto pružatelja zamjenske kvote, odradi pomoćni dio u procesu proizvodnje robe odnosno pružanju usluge.
Ponude se prilažu Ugovoru o poslovnoj suradnji (POS) putem aplikacije NERA.
02 - Sklapanje ugovora o Zamjenskim kvotama
Integrativna radionica sastavlja Ugovor o poslovnoj suradnji putem Zamjenske kvote, a potpisuju ga obje ugovorne strane.
Zamjensko ispunjenje kvote najavljuje se dostavom ugovora, s priloženim ponudama, i obrasca najave ispunjenja zamjenske kvote N-IZK u NERA sustavu.
Najava zamjenskog ispunjenja kvote dostavlja se u roku od petnaest dana od dana sklapanja ugovora i vrijedi od mjeseca u kojem je zaprimljena najava zamjenskog ispunjenja kvote.
Ukupna vrijednost priloženih ponuda trebala bi otprilike odgovarati ugovorenom iznosu obaveze Naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom.
03 - Izmjene/Dopune ugovora
U slučaju izmjena i dopuna elemenata ugovora i/ili najavnog obrasca stranke su dužne sastaviti dodatak ugovoru (aneks) i dostaviti ga zajedno s najavnim obrascem kako bi se unijele izmjene. Izmjene je moguće učiniti za vrijeme trajanja ugovora, odnosno najave.
04 - Završno izvješće
Po ispunjenju ugovornih obveza Vaša tvrtka dostavlja ZOSI-ju izvješće o obostranom ispunjenju ugovornih obveza s osnove najave ispunjenja zamjenske kvote koje se sastoji od:
– obrasca I-IZK 1,
– ugovora o poslovnoj suradnji,
– ispunjenog izvješća,
– preslika računa dobavljača te potvrda banke o uplatama,
– ispunjene tablice ‘Specifikacija zatvaranja računa’
05 - Aplikacija NERA
Da biste se prijavili i koristili aplikaciju NERA, potreban je poseban USB uređaj s dvama certifikatima odobrenim od strane FINA-e. Jedan certifikat omogućuje kreiranje dokumenata, dok drugi omogućuje elektroničko potpisivanje tih dokumenata. Ove certifikate možete nabaviti u poslovnicama FINA-e ili u banci koja vam je poslovni partner.
Kada se uspješno registrirate i pristupite aplikaciji NERA, dobit ćete pregled svih svojih obveza prema Zakonu o obveznom osiguranju zaposlenih osoba s invaliditetom. Također, putem NERA-e, možete podnositi svoje Najave Zamjenske kvote. Nakon što istekne ugovorni period, možete elektronički obaviti proces završavanje svojih obveza.
Korak 1: Pošaljite nam upit
Pošaljite svoj upit mailom na adresu sales@macan.hr s ispunjenom formom Zamjenske kvote – Novi projekt – forma u privitku. U mailu naznačite da se radi o upitu za zamjenske kvote. U slučaju da do sada nismo surađivali, ispunite i pošaljite i formu za upis kao novog klijenta. Nakon pregleda upita, izradit ćemo ponudu ukoliko je upit u potpunosti definiran.
Specifikacije:
Kako bismo vam mogli pružiti što bržu i bolju uslugu, molimo da pažljivo i u potpunosti ispunite formu Novi projekt. Za specifične tehnologije ili ako nisu poznate neke od informacija tražene u formi, slobodno nas kontaktirajte i pomoći ćemo vam prilikom odabira.
Ako ne dostavite sve potrebne podatke, obrada vašeg upita može kasniti ili upit neće moći biti obrađen. Na potpuno specificirane upite odgovaramo u roku od 5 radnih dana od primitka cjelovite specifikacije. Kako bismo osigurali kvalitetnu proizvodnju, optimalne troškove i pravovremenu isporuku, za svaki proizvod definirali smo minimalnu količinu narudžbe (MOQ). U nastavku možete pronaći pregled MOQ-a po proizvodima te pravila naručivanja.
Naše usluge i proizvodi za ispunjenje zamjenske kvote
Svi naši proizvodi ulaze u zamjenske kvote. U tablici su navedene minimalne količine narudžbe po određenom proizvodu.
Uvjet za sklapanje Ugovora je minimalni iznos Ugovora od 3.000 EUR + PDV.
Proizvod | MOQ (komada) | Napomene |
---|---|---|
Brošure / letci (A4/A5, digitalni tisak) | 300 | Dostupno u različitim dimenzijama i oblicima, MOQ se računa po vizualu/dimenziji |
Naljepnice (doming / obične) | 500 | Dostupno u različitim dimenzijama i oblicima, MOQ se računa po vizualu |
Magnetni bookmark | 500 | Dostupno u dvije standarde veličine (mali i veliki), MOQ se računa po vizualu |
Kalendari (stolni / zidni) | 500 | Dostupno u dvije standarde veličine (zidni ili stolni). Proizvod se izrađuje prema predlošku koji je autorsko djelo, promjene predloška po brandingu tvrtke nisu uključene u cijenu |
Notesi (A5, meki uvez) | 500 | 192 str. nepersonalizirani knjižni blok, korica od umjetne kože, kombinacija boja nije dozvoljena, MOQ se računa ukupno po jednom vizualu, boje ovise o dostupnosti na skladištu, za custom boju MOQ = 2000 komada |
Kompleksni proizvod (custom-made) | 2000 | Bilo koji drugi proizvod od papira i grafičkih materijala, ili promjena specifikacije gore navedenih materijala |
Korak 2: Slanje i pregled ponude
Nakon što pregledamo vaš upit, šaljemo službenu ponudu putem našeg CRM sustava, uključujući:
- Vrstu proizvoda i specifikacije
- Količine
- Cijenu (izraženo posebno proizvodni i neproizvodni dio)
- Uvjete i pravila suradnje
🔍 Molimo pažljivo pregledajte sve stavke.
Ako imate pitanja ili izmjene, odgovorite izravno na postojeći email thread u svojem sandučiću. To nam pomaže da sva komunikacija ostane pravilno povezana u našem sustavu. Odgovori poslani izvan tog izvornog email niza neće biti uzeti u obzir.
⚠️ Važno: Nemojte započinjati novi email thread niti prosljeđivati poruku. Nemojte kopirati email adresu s koje ste primili poruku, jer se poruke šalju putem sistemske adrese notification@, koja ne prima poruke, stoga vaš email neće biti zaprimljen u sustavu.
Uvijek kliknite na opciju “Odgovori” kako biste bili sigurni da odgovarate na ispravnu adresu, što nam omogućuje da sve ostane organizirano u sustavu i bez kašnjenja. Nije potrebno dodavati u cc mail vašeg referenta (primjerice: ime@macan.hr).
Korak 3: Prihvaćanje ponude i potpisivanje Ugovora
Kada ste zadovoljni cijenom i specifikacijama, možete službeno odobriti ponudu i time poslati narudžbu. Prihvaćenjem ponude prihvaćate i uvjete poslovanja.
Važno je napomenuti da narudžba neće biti obrađena niti ući u proizvodnju dok ne potpišete i ne odobrite ponudu.
- Otvorite email s ponudom
- Kliknite crni gumb “Prihvati & Potpiši ponudu” za elektronički potpis
- Bit ćete preusmjereni na stranicu za e-potpis, gdje ćete ponovno kliknuti plavi gumb “Prihvati & Potpiši” na lijevoj bočnoj traci
Nakon što potpišete, vaša ponuda je potvrđena te se prema njoj sastavlja Ugovor o zamjenskim kvotama. Nakon potpisivanja Ugovora, narudžba prelazi u fazu planiranja proizvodnje.
Korak 4: Slanje datoteka
Kada nam šaljete vlastite dizajnerske datoteke, molimo pošaljite ih tek nakon što potpišete ponudu, u istom threadu gdje je i prihvaćena ponuda, osim u slučajevima kada mi zatražimo preview dizajna za potrebe kalkulacije ponude. Datoteke koje su poslane prije prihvaćanja ponude neće biti preuzete. Također, potrebno je poslati CMYK definiciju boje, ako je knjiga standarda bazirana na Pantone skali. Bitno je paziti da se ispravno definira C i U skala Pantone te odgovorajući CMYK ekvivalent Pantone boje.
Provjera pripreme
Provjera formata i napusta te priprema layera datoteke za tisak se naplaćuje dodatno shodno cjeniku usluga van Ugovora zamjenskih kvota. Ukoliko postoji sadržaj za koji postoji mogućnost da ne bude pravilno otisnut ili odrezan u doradi, obavijestiti ćemo vas o greškama i potrebnim ispravcima.
U slučaju da ne želite ovu uslugu, vaša grafička priprema biti će automatski, bez dodatnih provjera, puštena u produkciju. Izuzetno je bitno da je datoteka pripremljena sukladno dostupnim uputama i standardima struke jer će bilo koja razlika rezultirati pogrešnim tiskom vizuala što se neće prihvatiti kao reklamacija.
Korak 5: Proizvodnja i dostava
Nakon vašeg odobrenja:
- Vaš projekt bit će raspoređen u našu proizvodnu tablicu, a krajnji rok isporuke bit će izračunat shodno slobodnim kapacitetima.
- Važno je napomenuti da procijenjeno vrijeme proizvodnje počinje teći od trenutka slanja grafičke pripreme.
- Za Ugovore koji traju duže mjeseci, preporučamo slanje grafičke pripreme u što kraćem roku kako bismo mogli optimalno rasporediti Vaš projekt u plan proizvodnje.
- Nakon dovršetka, proizvod će biti zapakiran i poslan ili spreman za preuzimanje prema dogovorenim detaljima narudžbe.
- Za Ugovore o zamjenskim kvotama, uključena je jedna dostava na području Grada Zagreba. Svaka dodatna dostava biti će naplaćena 50 EUR po lokaciji.
Korak 6: Najava i izvješće o ispunjenju Ugovornih obaveza
Zamjensko ispunjenje kvote najavljuje se dostavom ugovora (sastavljamo ga mi), s priloženim ponudama, i obrasca najave ispunjenja zamjenske kvote N-IZK u NERA sustavu.
Najava zamjenskog ispunjenja kvote dostavlja se u roku od petnaest dana od dana sklapanja ugovora i vrijedi od mjeseca u kojem je zaprimljena najava zamjenskog ispunjenja kvote.
Ukupna vrijednost priloženih ponuda trebala bi otprilike odgovarati ugovorenom iznosu obaveze Naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom.
U roku od osam dana od ispunjenja ugovornih obveza, vi dostavljate ZOSI-ju izvješće o obostranom ispunjenju ugovornih obveza s osnove najave ispunjenja zamjenske kvote koje se sastoji od:
– obrasca I-IZK 1,
– ugovora o poslovnoj suradnji,
– ispunjenog izvješća,
– preslika računa dobavljača te potvrda banke o uplatama,
– ispunjene tablice ‘Specifikacija zatvaranja računa’
Kao klijent molimo vas da pazite na propisane rokove, a za sva pitanja oko NERA sustava i obrazaca stojimo na raspolaganju.